Well, here we have great news for Facebook users, which is otherwise terrible for marketers and publishers whose businesses rely on Facebook advertisement for re-targeted conversations.
Following the Cambridge Analytica scandal, Facebook has taken several privacy measures in the past one year with an aim to give its users more control over their data and transparency about how the social
Top News
-
Snowflake Breach Exposes 165 Customers' Data in Ongoing Extortion Campaign
As many as 165 customers of Snowflake are said to have had their information potentially exposed as part of an ongoing campaign designed to...
-
Tăng cường ứng dụng AI trong kinh doanh và an ninh mạng
Vừa qua Cloud Ace, Google Cloud và SAP đã tổ chức hội thảo “Tăng cường ứng dụng AI trong kinh doanh và an ninh mạng”, giới thiệu những giải pháp...
-
Arm Warns Of Mali GPU Kernel Driver Flaws Exploited In The Wild
The Mali GPU driver is a widely used Graphical Processing Unit for multiple devices, including Android and Linux. A new vulnerability has...
-
Lỗ hổng RCE trong máy chủ tệp Rejetto HTTP, đã có PoC
Lỗ hổng CVE-2024-23692 vừa được phát hiện trong các phiên bản Rejetto HTTP File Server (HFS) 2.x, ảnh hưởng các tổ chức và cá nhân sử dụng phần...