Well, here we have great news for Facebook users, which is otherwise terrible for marketers and publishers whose businesses rely on Facebook advertisement for re-targeted conversations.
Following the Cambridge Analytica scandal, Facebook has taken several privacy measures in the past one year with an aim to give its users more control over their data and transparency about how the social
Top News
-
North Korean Group Collaborates with Play Ransomware in Significant Cyber Attack
Threat actors in North Korea have been implicated in a recent incident that deployed a known ransomware family called Play, underscoring their...
-
CMC Telecom tham dự sự kiện đối thoại về bảo mật của Fortinet
Ngày 29/10 CMC Telecom tham dự sự kiện “SEA Partner Growth Dialogue” do Fortinet tổ chức, với tư cách là đơn vị tiên phong cung cấp dịch vụ...
-
ATPC Cyber Forum to Focus on Next Generation Cybersecurity and Artificial Intelligence Issues
White House National Cyber Director, CEOs, Key Financial Services Companies, Congressional and Executive Branch Experts will discuss industry...
-
Cảnh báo: Trang lừa đảo mạo danh trên Facebook cũng có tích xanh
Facebook cung cấp tích xanh để xác thực tài khoản chính chủ. Song, những lỗ hổng trong quy trình cấp và quản lý tích xanh đang bị kẻ xấu lợi...
-
Vượt qua bảo mật ChatGPT bằng mã hóa Hexadecimal và biểu tượng cảm xúc
Các nhà nghiên cứu đã phát hiện một cách mới để vượt qua hàng rào bảo mật của ChatGPT thông qua mã hóa hệ thập lục phân và biểu tượng cảm xúc....