Australian telecom giant Optus on Monday confirmed that nearly 2.1 million of its current and former customers suffered a leak of their personal information and at least one form of identification number as a result of a data breach late last month.
The company also said it has engaged the services of Deloitte to conduct an external forensic assessment of the attack to "understand how it
Top News
-
Tăng cường ứng dụng AI trong kinh doanh và an ninh mạng
Vừa qua Cloud Ace, Google Cloud và SAP đã tổ chức hội thảo “Tăng cường ứng dụng AI trong kinh doanh và an ninh mạng”, giới thiệu những giải pháp...
-
Lỗ hổng RCE trong máy chủ tệp Rejetto HTTP, đã có PoC
Lỗ hổng CVE-2024-23692 vừa được phát hiện trong các phiên bản Rejetto HTTP File Server (HFS) 2.x, ảnh hưởng các tổ chức và cá nhân sử dụng phần...
-
Snowflake Breach Exposes 165 Customers' Data in Ongoing Extortion Campaign
As many as 165 customers of Snowflake are said to have had their information potentially exposed as part of an ongoing campaign designed to...
-
Arm Warns Of Mali GPU Kernel Driver Flaws Exploited In The Wild
The Mali GPU driver is a widely used Graphical Processing Unit for multiple devices, including Android and Linux. A new vulnerability has...