Signaling a major shift to its ads-driven business model, Google on Wednesday unequivocally stated it would not build alternate identifiers or tools to track users across multiple websites once it begins phasing out third-party tracking cookies from its Chrome browser by early 2022.
"Instead, our web products will be powered by privacy-preserving APIs which prevent individual tracking while
Top News
-
Phần mềm độc hại ZLoader phát triển với thủ thuật chống phân tích từ Zeus Trojan
Các tác giả đằng sau phần mềm độc hại ZLoader nổi lên đã thêm một tính năng ban đầu có trong trojan ngân hàng Zeus mà...
-
Phần mềm độc hại Android Wpeeper dùng thủ thuật để ẩn máy chủ C2
Các nhà nghiên cứu an ninh mạng đã phát hiện ra một phần mềm độc hại chưa được ghi nhận trước đây nhắm vào các thiết bị Android...
-
Cựu nhân viên NSA bị kết án 22 năm tù vì cố gắng bán bí mật của Mỹ cho Nga
Một cựu nhân viên của Cơ quan An ninh Quốc gia Mỹ (NSA) đã bị kết án gần 22 năm (262 tháng) tù vì cố gắng chuyển tài liệu mật...
-
Google Announces Passkeys Adopted by Over 400 Million Accounts
Google on Thursday announced that passkeys are being used by over 400 million Google accounts, authenticating users more than 1 billion times over...
-
Cisco IP Phone Vulnerability Let Attackers Trigger DoS Attack
Cisco has disclosed multiple vulnerabilities in its IP Phone firmware that could severely impact users by allowing unauthenticated, remote...