Since the beginning of this year, organizations' IT staff have faced numerous challenges and an increased workload as a result of the global pandemic and shift to a mainly remote workforce.
Supporting end-users that are now working from home has introduced new challenges in troubleshooting since it isn’t as simple as visiting an end user’s desk to resolve issues as they arise.
One support issue
Top News
-
Hackers Exploit OpenMetadata Flaws to Mine Crypto on Kubernetes
Threat actors are actively exploiting critical vulnerabilities in OpenMetadata to gain unauthorized access to Kubernetes workloads and leverage...
-
Giải pháp chống lừa đảo và tấn công mã độc nhận giải Sao Khuê
BShield, giải pháp bảo vệ ứng dụng toàn diện do Verichains phát triển đã được vinh danh là một trong những giải pháp xuất sắc nhất trong lĩnh...
-
Mã độc mã hóa dữ liệu tống tiền LockBit 3.0 tấn công VNDIRECT nguy hiểm thế nào?
LockBit 3.0 là phiên bản mới nhất của mã độc mã hóa dữ liệu tống tiền - ransomware được dùng để tấn công VNDIRECT hồi tháng 3/2024, có tính năng...
-
Armis Acquires AI-based Vulnerability Detection Firm Silk Security
Armis, a leading cybersecurity company, has acquired Silk Security, an AI-powered vulnerability detection firm. The acquisition comes when...